Паметне фасцике – слагалице, да ученик учи, вежба, зна
Каталошки број програма: 662
Не
Друштво учитеља Београда, Дечанска 6/III, 11103 Београд 4, drustvouciteljabg@gmail.com, 0113245385, 0113239697 , 0113239697
Милена Жерјал, milena.zerjal@drustvoucitelja-bg.edu.rs, 0113245385, 0648605479, 0113239697
Снежана Илић, професор разредне наставе, ОШ „Кнегиња Милица“ Нови Београд; Славица Младеновић Ивановић, професор разредне наставе, ОШ „Никола Тесла“ Винча
Снежана Илић, професор разредне наставе, ОШ „Кнегиња Милица“ Нови Београд; Славица Младеновић Ивановић, професор разредне наставе, ОШ „Никола Тесла“ Винча
општа питања наставе
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - нису објављени стандарди компетенција
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Повећање ефикасности наставе унапређивањем компетенција наставника за поучавање и учење применом једноставног, видљивог, различитог, занимљивог и практичног наставног средства.
- Остваривање циљева образовања уз примену интересантног наставног средства. - Подстицање наставника да примењују Паметне фасцикле - слагалице и тако унапреде и осавремене наставни процес и тиме ојачају мотивацију код ученика за активно усвајање наставних садржаја. - Подучавање наставника да израђују са ученицима Паметне фасцикле – слагалице као средство које обезбеђује сталност, континуитет и могућност коришћења у различитим наставним предметима и темама кроз разреде. -Усавршавање вештина и компетенција наставника за примену иновација у настави.
Мотивисани и оспособљени наставници да препознају потребу примене наставних средстава у реализацији наставних садржаја, посебно користећи наставно средство које су сами ученици направили. Оспособљени наставници да примене знање са обуке и са ученицима израђују наставно средство у функицији мотивације и подстицања ученика који имају слабији интерес за усвајање нових знања, а представља изазов за све ученике без обзира на различит ниво способности. Ослобађање креативних потенцијала учесника обуке.
- 1. дан
- Дидактичка средства у развоју појмова
- Подела дидактичких средстава
- Пауза
- Израда „Паметних фасцикли” по наставним предметима и темама
- Пауза
- Израда фасцикли за корелацију наставних предмета по темама
- Улога наставника у примени дидактичких средстава
- Евалуација
30
дана:
1
бодова:
8
1 700 по учеснику за групу од 30 учесника. Спецификација цене: надокнада реализаторима, трошкови оргнизатора програма, радно – потрошни материјал; Путни трошкови и смештај се додатно наплаћују.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Железничка техничка школа, Здравка Челара 14, Београд | Снежана Илић, Славица Младеновић Ивановић | 14 | 3.99 |
2 | ОШ "Олга Петров Радишић", Вука Караџића 8, Вршац | Славица Младеновић Ивановић, Снежана Илић | 17 | 3.97 |
3 | ОШ "Кнегиња Милица", Јурија Гагарина 78, Нови Београд | Славица Младеновић Ивановић, Снежана Илић | 17 | 4 |
Укупно учесника: 48 | Просечна оцена: 3.99