Одабране теме из геометрије различити методички приступи
Каталошки број програма: 428
Не
Стручно удружење пријатеља математике и информатике Србије ''МАТЕМАТИСКОП'', Деспота Оливера бр. 6, Београд, office@matematiskop.co.rs, 0112413403, 062769759 , 0113087958
Филип Нинковић, office@matematiskop.co.rs, 0112413403, 062769759, 0113087958
Гордана Поповић, специјалиста наставе математике, ОШ Ћирило и Методије; Владимир Стојановић, Магистар математичких наука, Саобраћајни факултет универзитета у Београду
Гордана Поповић, специјалиста наставе математике, ОШ Ћирило и Методије; Јагода Ђинђић Тасевски, дипломирани математичар, ОШ „Јелена Ћетковић“ ; Никола Вигњевић, мастер, ОШ „Илија Бирчанин“; Марија Вученовић, професор разредне наставе, ОШ ,,Ћирило и Методије"; Горан Антонијевић, Дипломирани математичар, ОШ “8. септембар“; Ана Анић, дипломирани математичар, Фармацеутско- физиотерапеутска школа; Јелена Ковачевић, професор разредне наставе, ОШ Дринка Павловић; Владимир Стојановић, Магистар математичких наука, Саобраћајни факултет универзитета у Београду; Милена Милановић, дипломирани математичар, ОШ ,,Ћирило и Методије"; Нинослав Ћирић, доктор математичких наука, Собраћајни факултет - Београд; Милијана Ковачевић, дипломирани математичар, ОШ Светозар Милетић; Милорад Степановић, дипломирани математичар, ОШ Мајка Југовића; Верољуб Бабић, дипломирани инг. саобраћаја, ОШ Мића Станојловић Коцељева; Митхат Лукач, дипломирани информатичар, ОШ Десанка Максимовић Нови Пазар; Предраг Стељић, дипломирани математичар, ОШ ,,Влада Аксентијевић"
математика
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Циљ наведеног програма стручног усавршавања је да наставници правилно користе стечена знања из методике наставе геометрије и да прихвате нове методе које ће бити описане током извођења обуке.
Специфични циљ обуке је да наставници прихвате и примене у настави обраду посебно важних тема из геометрије, примењујући притом различите методичке приступе.
Очекује се да наставници прихвате већи део метода изложених током реализације програма и да научено убудуће користе у редовној настави.
- 1. дан
- Промене у реализовања наставе геометрије оријентисане на компетенције и исходе и измене Програма
- Пауза
- Различити методички приступи у обради две одабране теме из геометрије узете из два узастопна разреда
- Пауза
- Упутство за израду радионица
- Израда радионица
- Пауза
- Презентације радионица
- Округли сто
30
дана:
1
бодова:
8
Цена по учеснику је 4 000 динара. У цену улази обрачун путних трошкова, хонорари аутора и реализатора, као и трошкови закупа просторија, освежења и послужења. Материјали које добијају учесници обуке бесплатни су.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | ОШ Вук Караџић - Тутин | Никола Вигњевић, Владимир Стојановић | 18 | 3.9 |
2 | Регионални центар за професионални развој запослених у образовању Нови Пазар | Јелена Ковачевић, Владимир Стојановић | 30 | 3.9 |
3 | Регионални центар за професионални развој запослених у образовању Нови Пазар | Гордана Поповић, Никола Вигњевић | 19 | 3.96 |
4 | Саобраћајни факултет Универзитет у Београду | Никола Вигњевић, Горан Антонијевић | 30 | 3.97 |
5 | Саобраћајни факултет Универзитет у Београду | Гордана Поповић, Јагода Ђинђић Тасевски | 26 | 3.97 |
6 | Саобраћајни факултет Универзитет у Београду | Јелена Ковачевић, Владимир Стојановић | 25 | 3.91 |
Укупно учесника: 148 | Просечна оцена: 3.94