Настава програмирања у облаку – парадигма новог доба
Каталошки број програма: 376
Не
Удружење за едукацију и образовање Вулкан знање, Господар Вучића 245, Београд, office@vulkanznanje.rs, 0117456025, 0628095607
Марина Обрадовић, marina.obradovic@vulkanznanje.rs, 0117456025, 0628005607
Милош Папић, Доктор наука, Факултет техничких наука Чачак, Универзитет у Краг; Марија Благојевић, Доктор наука, Факултет техничких наука Чачак, Универзитет у Краг; Далибор Чукљевић, , ОШ „Др Драгиша Мишовић“, Чачак; Зоран Луковић, , ОШ „Др Драгиша Мишовић“ Чачак
Милош Папић, Доктор наука, Факултет техничких наука Чачак, Универзитет у Краг; Марија Благојевић, Доктор наука, Факултет техничких наука Чачак, Универзитет у Краг; Далибор Чукљевић, , ОШ „Др Драгиша Мишовић“, Чачак; Зоран Луковић, , ОШ „Др Драгиша Мишовић“ Чачак
информатика
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за уже стручну област;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за уже стручну област;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за уже стручну област;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за уже стручну област
Унапређивање дигиталних компетенција и употреба информационо-комуникационих технологија у реализацији образовно-васпитног процеса
Оспособљавање наставника за употребу нових технологија и сервиса у облаку који се користе у савременој програмерској пракси и знатно су унапређене у односу на технологије које се тренутно користе у настави.
Расветљавање праваца развоја програмских језика и развојних окружења која се користе у настави – транзиција ка сервисима у облаку. Оспособљавање наставника за употребу новијих окружења у односу на она која се традиционално користе у настави. Једно од важних унапређења која доносе нова окружења је могућност сарадничког рада тако да ће наставници бити обучени да примењују овај концепт и у настави програмирања што раније није био случај. Оспособљавање наставника за израду личних онлајн репозиторијума, њихово уређивање и повезивање са другим репозиторијумима. Развијање навика за целоживотно учење и усавршавање у области ИКТ (генерално), као и у области програмирања.
Наставник/-ца: • уме да направи и уреди лични онлајн репозиторијум на платформи GitHub и да поставља наставне садржаје • прегледа и уређује свеске постављене на онлајн репозиторијуме преко сервиса Nbviewer и Binder, у окружењу Jupyter Notebook и JupyterLab • повезује свој репозиторијум с другим репозиторијумима • упознат/-а је с основама језика за означавање Markdown ради стилског уређивања репозиторијума и онлајн свезака са задацима • креира нове свеске и манипулише постојећим свескама на свом репозиторијуму односно на Google диску путем окружења JupyterLab односно Google Colab • схвата концепт сарадничког рада у окружењу Google Colab и примењује га у настави у области програмирања • мотивисан/-а је да непрестано прати развој технологије
- 1. дан
- Рачунарство у облаку и програмирање
- Платформа GitHub и сервиси Nbviewer и Binder
- пауза
- Окружење JupyterLab и језик за означавање Markdown
- пауза
- Рад у окружењу Google Colaboratory
- пауза
- Креативна радионица
30
дана:
1
бодова:
8
2500 динара (урачунати трошкови материјала и свежење)
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | ОШ „Драгиша Мишовић“ | Милош Папић, Далибор Чукљевић | 27 | 3.99 |
2 | ОШ "Вук Караџић", Пионирска 5, Врање | Далибор Чукљевић, Зоран Луковић | 21 | 4 |
Укупно учесника: 48 | Просечна оцена: 4