Како остварити квалитетну педагошку комункацију у наставном процесу
Програм је одобрио педагошки завод Војводине Број решења: 1144
да
Регионални центар за професионални развој запослених у образовању Кањижа
Татјана Варју Потребић, 024 4874 733, 064/8062059 rckanjiza@kanjiza.rs
Станиша Бањанин, Добривој Мартоноши, Татјана Мартоноши
Станиша Бањанин, Добривој Мартоноши, Татјана Мартоноши
П3
К1, К2, К3, К4
Указати на изузетан значај педагошке комуникације у наставном процесу.
Упознати полазнике са методологијом унапређења комуникационих компетенција у образовним институцијама, у циљу унапређења наставног процеса и укупног рада.
Наставник разредне наставе. Наставник предметне наставе(основна школа и гимназија). Наставник општеобразовних предмета(средња стручна школа). Наставник стручних предмета(средња стручна школа). Наставник изборних и факултативних програма/предмета. Васпитач у предшколској установи. Стручни сарадник у предшколској установи. Стручни сарадник у школи. Директор/помоћник директора.
1. Појам комуникације, педагошка комуникација, појам и појавни облици у нашим школама. 2. Процена квалитета педагошке комуникације од стране екстерних евалуатора. 3. Како да унапредимо комуникацију на часу. 4. Примена иновативних комуникационих технологија у наставном процесу. 5. Сумирање, завршна реч, подела и тумачење материјала намењеног полазницима, евалуирање стеченог знања на обуци упитником, евалуирање обуке и водитеља.
30
1 дан (5 сати) дана (укупно време рада: мин.)
мађарски
српски
да
Цена семинара је 3000 динара по учеснику. Цена покрива хонорар реализатора, трошкове радног материјала, штампања уверења, административне трошкове. У цену нису урачунати путни трошкови и евентуална потреба за смештајем предавача уколико је километража већа од 200км у једном правцу (пут од места становања предавача до места реализације семинара).