Историја и хунгарологија – Јунаци и револуције

Програм је одобрио педагошки завод Војводине   Број решења: 1154

не

Удружење просветних радника Мађара у Војводини

Агнеш Седлар 069738646 nsvmpe@gmail.com

Роланд Шурањи, Петер Закар

Анамарија Пакаи Орош, Роланд Шурањи, др Едит Катона, Илона Рајшли, Тамаш Вајда, др Петер Закар

П4

К1

Професионално усавршавање радника у просвети. Упознавање јавности са новијим и актуелнијим кретањима у одређеним научним областима од најкомпетентнијих предавача у одређеној тематици.

Да врхунски стручњаци директно преносе резултате својих истраживања педагошким радницима и да скрате пут до примене. Уношење новог грађанског духа и начина тумачења историјске, књижевне и лингвистичке тематике, које нису оптерећене идеолошким предрасудама, које су карактерисале другу половину 20. века.

Наставник предметне наставе(основна школа и гимназија). Наставник општеобразовних предмета(средња стручна школа). Наставник општеобразовних предмета у средњој уметничкој школи.

1. дан. 1. Устанци у средњовековној Угарској против краљевске власти. 2. устанак Иштвана Бочкаија и његов значај 3. устанак Фаренца 2. Ракоција и његов значај. 2. дан 1. Опседнут идеалом 2. Лик освајача у књижевности 3. Јунак у моралној дилеми 1. Узроци и повод револуција из 1848. године у Европи и Угарској 2. Спољна политика Угарске за време 1848-1849 револуције и рата за слободу 3. Астер револуција и њен значај 3. дан 1. Утопије и дистопије 2. Теме холокауста у књижевности 3. Новац: прилика или ропство

0д 17 до 30

3 дана дана (укупно време рада: мин.)

мађарски

_

не

1200,00 РСД