Историја и хунгарологија – Јунаци и револуције
Програм је одобрио педагошки завод Војводине Број решења: 1154
не
Удружење просветних радника Мађара у Војводини
Агнеш Седлар 069738646 nsvmpe@gmail.com
Роланд Шурањи, Петер Закар
Анамарија Пакаи Орош, Роланд Шурањи, др Едит Катона, Илона Рајшли, Тамаш Вајда, др Петер Закар
П4
К1
Професионално усавршавање радника у просвети. Упознавање јавности са новијим и актуелнијим кретањима у одређеним научним областима од најкомпетентнијих предавача у одређеној тематици.
Да врхунски стручњаци директно преносе резултате својих истраживања педагошким радницима и да скрате пут до примене. Уношење новог грађанског духа и начина тумачења историјске, књижевне и лингвистичке тематике, које нису оптерећене идеолошким предрасудама, које су карактерисале другу половину 20. века.
Наставник предметне наставе(основна школа и гимназија). Наставник општеобразовних предмета(средња стручна школа). Наставник општеобразовних предмета у средњој уметничкој школи.
1. дан. 1. Устанци у средњовековној Угарској против краљевске власти. 2. устанак Иштвана Бочкаија и његов значај 3. устанак Фаренца 2. Ракоција и његов значај. 2. дан 1. Опседнут идеалом 2. Лик освајача у књижевности 3. Јунак у моралној дилеми 1. Узроци и повод револуција из 1848. године у Европи и Угарској 2. Спољна политика Угарске за време 1848-1849 револуције и рата за слободу 3. Астер револуција и њен значај 3. дан 1. Утопије и дистопије 2. Теме холокауста у књижевности 3. Новац: прилика или ропство
0д 17 до 30
3 дана дана (укупно време рада: мин.)
мађарски
_
не
1200,00 РСД