Историја и хунгарологија – Знање је штит, који те брани
Програм је одобрио педагошки завод Војводине Број решења: 1156
не
Удружење просветних радника Мађара у Војводини
Агнеш Седлар 069738646 nsvmpe@gmail.com
Роланд Шурањи, Петер Закар
Анамарија Пакаи Орош, Роланд Шурањи, др Едит Катона, Илона Рајшли, Тамаш Вајда, др Петер Закар
П4
К1
Професионално усавршавање радника у просвети. Упознавање јавности са новијим и актуелнијим кретањима у одређеним научним областима од најкомпетентнијих предавача у одређеној тематици.
Да врхунски стручњаци директно преносе резултате својих истраживања педагошким радницима и да скрате пут до примене. Уношење новог грађанског духа и начина тумачења историјске, књижевне и лингвистичке тематике, које нису оптерећене идеолошким предрасудама, које су карактерисале другу половину 20. века.
Наставник предметне наставе(основна школа и гимназија). Наставник општеобразовних предмета(средња стручна школа). Наставник општеобразовних предмета у средњој уметничкој школи.
1. дан 1. Односи Јована Хуњадија и Ђурђа Бранковића 2. Продор Османлија у Средњу Европу и битка код Мохача 3. Велики Бечки рат и ослобађање Угарске од Османлијске власти 2. дан 1. Улога хумора у настави лингвистике 2. Однос према традицији код пародије 3. Примена библиотерапије у настави књижевности 1. Улога националности у Аустроугарској 2. Утицај политичких партија на развој Аустроугарске 3. Аустроугарска дипломатија за време Првог светског рата 3. дан 1. Поетика простора школе 2. Улице и тргови Ивана Мандија 3. Простори мађарске књижевности у Југославији
Од 17 до 30
3 дана дана (укупно време рада: мин.)
мађарски
_
не
1200,00 РСД