Климатске промене у педагогији
Програм је одобрио педагошки завод Војводине Број решења: 1177
не
Универзитет у Новом Саду Учитељски факултет на мађарском наставном језику, Суботица
Рита Хорак 024-624-444 rita.horak@magister.uns.ac.rs.
Рита Хорак
Рита Хорак, Ленке Мајор
П3
К1
Да би се образовање о животној средини уврстило у наставу и појавило на школским часовима неопходно је да се наставници и учитељи упознају са глобалним проблемима о животној средини, као и средства и методе у вези васпитања о животној средини.
Циљ стручног усавршавања је пружање знања да би учесници семинара препознали важност образовања о животној средини, стекну неопходно знање о методама у вези васпитања о животној средини које могу употребити током својих предавања, као и њихово планирање и реализацију. Кроз разумевање методолошких принципа о образовању о животној средини и употреби истих, треба да формирају заинтересованост и да повећају посвећеност животној средини код ученика нижих разреда. Такође треба да су у стању да креирају разне програме, које би реализовали кроз разне организационе методе, односно повећати посвећеност према окружењу.
Наставник разредне наставе. Наставник предметне наставе(основна школа). Васпитач у предшколској установи.
Ефекти климатских промена, глобални еколошки проблеми, педагошка решења. Самостално креирање педагошког програма који се бави питањима климатских промена.
Од 15 до 30
1 дан (8 сати) дана (укупно време рада: мин.)
мађарски
_
не
2000,00 РСД