Диференцирани приступ настави математике у првом циклусу образовања и васпитања
Програм је одобрио педагошки завод Војводине Број решења: 1178
не
Универзитет у Новом Саду Учитељски факултет на мађарском наставном језику, Суботица
Елвира Ковач 024-624-444 elvira.kovacs@magister.uns.ac.rs
Елвира Ковач
Елвира Ковач, Валерија Пинтер Крекић, Марта Такач
П1
К2
Подизање нивоа компетентности наставника за примену диференцираног приступа у реализацији наставе математике у нижим разредима основне школе.
Оспособљавање и подстицање наставника за неговање, развијање и планирање диференциране наставе у складу с новинама у програму наставе и учења, ради квалитетнијег образовања у области математике, а водећи рачуна о индивидуалним способностима сваког ученика. Планирање и реализовање различитих модела диференциране наставе. Усвајање и примена различитих модела групног рада. Креирање задатака за ученике различитог нивоа постигнућа. Оспособљавање наставника за моделовање диференцираних задатака. Мотивисање наставника да стално унапређује своју педагошку праксу и тиме, повећа мотивацију и успешност ученика.
Наставник разредне наставе.
Диференцирани приступ настави математике у првом циклусу образовања и васпитања.
До 20 по обуци
1 дан (8 сати) дана (укупно време рада: мин.)
мађарски
_
не
2000,00 РСД