Економија и маркетинг у образовању – шта, како и када?
Програм је одобрио педагошки завод Војводине Број решења: 1183
не
Фондација „Ласло Секереш“
Тамаш Кошањи 024-670-010 kepzes@vm4k.org.rs
Бела Мухи
Бела Мухи
П3
К1
Упознавање наставника са основним елементима економије, предузетништва, маркетинга и менаџмента.
Унапређивање компетенција наставника за планирање и креирање садржаја часа који укључује елементе економије, предузетништва, маркетинга и менаџмента. Програм ће наставницима приближити свет економије, предузетништва, маркетинга и менаџмента. Узимајући у обзир економске принципе и законе, показаће учесницима како се важни економски процеси и активности могу интегрисати у образовање како би се деци пружила занимљива, разумљива и корисна знања.
Наставник разредне наставе. Наставник предметне наставе(основна школа и гимназија). Наставник општеобразовних предмета(средња стручна школа). Наставник стручних предмета(средња стручна школа). Васпитач у предшколској установи.
Основе економије. Основе предузетништва. Основе маркетинга и менаџмента.
15
1 дан (8 сати) дана (укупно време рада: мин.)
мађарски
_
не
Обука ће бити бесплатна за учеснике