Емоције у школи – школа емоција
Програм је одобрио педагошки завод Војводине Број решења: 1196
да, али само као опција у облику видео конференције, односно у реалном времену
Удружење просветних радника Мађара северне Бачке
Ибоља Де Негри 064-322-68-04 denibi80@gmail.com
Ибоља Де Негри,
Илдико Менђан Плетикосић, Јасмина Грубач, Арабела Варга
П5
К2, К3, К4
Указивање на улогу емоција у васпитном раду и развијање комуникацијских вештина просветних радника.
Едукација просветних радника на пољу емоционалне интелигенције, указивање на важност препознавања и контроле емоција, развијање комуникацијских техника.
Наставник разредне наставе. Наставник предметне наставе(основна школа и гимназија). Наставник општеобразовних предмета(средња стручна школа). Наставник стручних предмета(средња стручна школа). Наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју. Наставник у школи за образовање одраслих. Наставник општеобразовних предмета у средњој уметничкој школи. Наставник стричног предмета у основној/средњој уметничкој школи(музичке
балетске
ликовне). Наставник изборних и факултативних програма/предмета Васпитач у предшколској установи. Медицинска сестра – васпитач. Васпитач у дому ученика.Стручни сарадник у предшколској установи. Стручни сарадник у школи. Сарадник (педагошки
андрагошки асистент и помоћни наставник).Директор помоћник директора. Стручни сарадник у дому ученика.
Тема 1: Емоције. Тема 2: Емоционална интелигенција. Тема 3: Комуникација и емоције. Тема 4: Комуникација у школској ситуацији.
Од 15 до 30
1 дан (6 сати) дана (укупно време рада: мин.)
мађарски
српски
да, али само као опција у облику видео конференције, односно у реалном времену
2000,00 динара (предавач, прибор, освежење)