Пројектно учење - концепти и пракса
програм се изводи путем Интернета                                                                           
                                                                        Каталошки број програма: 390     
                                                                   
Да
Заједница која учи Сазнање, Народних хероја 47/3 , Београд, seminari@zajednicaucenja.edu.rs, 021753024 , 021753024
Славица Јурић, administrator@zajednicaucenja.edu.rs, 021753024, 0659753024, 021753024
                                                                                                                                                                      магистар књижевних наука Славица Јурић
                                                                                     , ОШ „Свети Сава“                                                                                     
                                                                                                                                                                       Бранка Радовановић
                                                                                     , ОШ „Свети Сава“                                                                                     
                                                                                                                                                               
                                                                                                                                                                       Весна Гошовић
                                                                                                                                                                          
                                                                                                                                                              
општа питања наставе
                                                                                    наставник разредне наставе
 наставник предметне наставе – основна школа
 наставник предметне наставе – гимназија
 наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
 наставник стручних предмета – средња стручна школа
 наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
 наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
 наставник изборних и факултативних програма/предмета
 стручни сарадник у школи
 директор/помоћник директора
 стручни сарадник у дому ученика
                                                                                
                                                                                    Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
 В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
 ССПУ4 - компетенције стручних сарадника у ПУ за развијање квалитета реалног програма
 Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
 ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
                                                                                
П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)
Унапређивање знања и вештина за ефикасно планирање, организацију, вођење и вредновање пројектне наставе у различитим образовним циклусима
- поучити одликама и фазама пројектног учења и разликовати га од сличних метода и модела наставе; - освестити тешкоће у примени метода пројектног учења и пронаћи начине превазилажења; - применити научене технике пројектног учења; - разумети потребу за промењеном улогом наставника и ученика у пројектном учењу; - упознати и применити различите врсте вредновања током пројектног учења и користити разне инструменте; - оспособити за креирање образаца пројектне документације и за коришћење одговарајућих веб-алата; - неговати стварање мреже практичара пројектног учења и активно укључивање у њен рад.
Након обуке очекујемо да полазници : - знају особине и фазе пројектног учења и разликују га од сличних метода и модела наставе; - оснажени су да тешкоће у примени методе пројектног учења превазиђу и реше; - примењују технике пројектног учења; - разумеју промењену улогу наставника и ученика у пројектном учењу у односу на традиционалну наставу и мењају устаљену праксу; - вреднују себе и учеснике (ученике) пројектног учења и креирају инструменте вредновања; - креирају обрасце пројектне документације и користе веб-алате у различитим фазама пројектног учења; - укључују се у мрежу практичара пројектног учења и доприносе у њој.
30
 недеља: 
                                                                            4
                                                                           
                                                                           бодова:
                                                                           32                                                                              
4000 динара укључује: - одржавања платформе, услуге комерцијалних веб-алата; - поштански и други трошкови; - хонорар за реализаторе; - трошкови документације (уверења, књиговодствени трошкови)