Проблемском, пројектном и програмираном наставом до интеракције на часу
Каталошки број програма: 710
Не
Едука БГД Друштво за унапређење образовања, Видиковачки венац 52, Београд, ivana.milosevic@eduka.rs, 0641399795, 0652261436
Ивана Милошевић, ivana.milosevic@eduka.rs, 0113287277, 0652261436
Лидија Виденовић, мастер професор разредне наставе, ОШ,,Јелица Миловановић" ; Ивана Јухас, Професор разредне наставе, ОШ"Јован Дучић"; Наташа Белић, Професор разредне наставе, ОШ „Рада Шубакић“
Лидија Виденовић, мастер професор разредне наставе, ОШ,,Јелица Миловановић" ; Ивана Јухас, Професор разредне наставе, ОШ"Јован Дучић"; Милијана Петровић, Професор разредне наставе, ОШ,,Први српски устанак"; Наташа Белић, Професор разредне наставе, ОШ „Рада Шубакић“
општа питања наставе
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање одраслих - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за поучавање и учење;
директор/помоћник директора - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - нису објављени стандарди компетенција
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Подизање квалитета образовно-васпитног рада и постигнућа ученика кроз јачање професионалних компетенција наставника и сарадника за примену проблемске,пројектне и програмиране наставе
-Теоријско упознавање наставника и сарадника са суштином и специфичностима проблемске, пројектне и програмиране наставе; -Теоријско и практично оспособљавање наставника и сарадника за развијање процедуралних знања ученика кроз рад на проблемским задацима , пројектима и програмираним чланцима; Кроз интерактиван рад, рефлексију и активну примену у пракси обучавање наставника и сарадника да усвоје и у своју праксу интегришу проблемски, пројектни и програмирани модел наставе.
Учесници ће после обуке бити у стању да: - планирају проблемску, пројектну и програмирану наставу у оквиру годишњих, месечних и дневних планова; -реализују проблемску, пројектну и програмирану наставу ; -вреднују постигнућа ученика у проблемској, пројектној и програмираној настави; -користе пројекте за примере добре праксе;
- 1. дан
- Представљање учесника програма и програма
- Суштина и специфичности проблемаске наставе
- Пројектном наставом до интеракције
- Програмирана настава ( презентација – теорија- карактеристике)
- Могућности примене проблемске, пројектне и програмиране наставе кроз интеракцију на часу
30
дана:
1
бодова:
8
1500; За групу од 30 учесника, цена по учеснику износи 1 500 динара. Цена обухвата надокнаде реализаторима, радно-потрошни материјал за учеснике и трошкове организације обуке. Трошкови пута и смештаја реализатора нису укључени у наведену цену.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | ОШ,,Браћа Аксић" Липљан | Лидија Виденовић | 15 | 3.99 |
2 | Средњошколски образовни центар "Иванка Гајић" Нови Београд | Лидија Виденовић | 15 | 3.95 |
3 | Основна школа "Вељко Дугошевић" Ранилуг | Лидија Виденовић, Ивана Јухас | 22 | 3.99 |
4 | ОШ Угљаре, Угљаре | Лидија Виденовић | 15 | 4 |
Укупно учесника: 67 | Просечна оцена: 3.98