компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за професионални приступ пракси
# - Каталошки број
K - Компетенције
П - Приоритетне области
| # | К | П | Програм | Трајање |
|---|---|---|---|---|
| # | К | П | Програм | Трајање |
| 10 | Н2, В3, ССПУ3, ВДУ1, ССДУ1 |
Драмски конструкт и естетско васпитање у превенцији вршањчког насиљаАкадемија васпитачко медицинских струковних студијаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 11 | Н2, В3, ССПУ3, ВДУ1, ССДУ1 |
На путу ка инклузивној заједници - од сметње до помоћи!Друштво учитеља ТрстеникаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 21 | Н3, В1, ССПУ1, ВДУ1, Д5, ССДУ1 |
Васпитна улога наставника у формирању личности детета и ученикаЦентар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 32 | Н3, В1, ССПУ5, ВДУ1, Д2, ССДУ1 |
Рад са презаштићеном децом/ ученицимаУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 51 | Н3, ВДУ1, Д1, ССДУ1 |
Смернице за решавање васпитних ситуацијаЦентар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 52 | Н3, ВДУ1, Д2, ССДУ1 |
ВАСПИТНИ ПРОБЛЕМИ УЧЕНИКА И КАКО ИХ ПРЕВАЗИЋИДруштво учитеља БеоградаНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 110 | Н4, В2, ССПУ2, ВДУ1, Д5, ССДУ1 |
Водич за рад са родитељимаЦентар за стручно усавршавање ЧачакНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 136 | Н4, В3, ССПУ1, ВДУ1, Д3, ССДУ1 |
Ефикасним реаговањем до успешнијег решавања и превазилажења кризних ситуацијаУдружење за унапређење васпитања и образовања Креативни центарНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 194 | Н3, В1, ССПУ5, ВДУ1, Д4, ССДУ1 |
Даровито дете у разреду - од скривеног талента до ИОП-а 3 онлајнУдружење Креативни учитељиЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 237 | Н3, В1, ССПУ5, ВДУ1, Д4, ССДУ1 |
Здрава исхрана = здрава будућност - чињенице о исхрани које сваки просветар треба да знаУдружење Креативни учитељиЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 285 | Н2, В3, ССПУ5, ВДУ1, Д4, ССДУ1 |
Увођење Мудла (Moodle) у наставиMILAN BOŽIĆ PR OBRAZOVNI CENTAR MEDIAINFO PIROTЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 22 |
|
| 376 | Н2, В1, ВДУ1 |
Дигитална трансформација у образовању: Како користити проширену и виртуелну реалност у наставиЦентар за развој и примену науке, технологије и информатикеНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 380 | Н2, В1, ССПУ2, ВДУ1, ССДУ1 |
Може то и боље - конкретно (Примена иновативних активности у настави)Центар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 386 | Н2, В1, ССПУ4, ВДУ1, ССДУ1 |
Искуствено учење у природном окружењу - outdoor educationПредшколска установа ВрабацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 394 | Н2, В1, ССПУ5, ВДУ1, Д4, ССДУ1 |
Зашто је лепота важна? Како развијати естетичку компетенцију у наставиУдружење Креативни учитељиНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 402 | Н2, В3, ССПУ4, ВДУ1, ССДУ1 |
Шумагогија - шумска педагогијаЦентар за образовање КрагујевацНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 404 | Н2, В3, ССПУ5, ВДУ1, Д2, ССДУ1 |
"Веб алати за унапређење образовних постигнућа ученика - Canva и WordPress blog"Центар за образовање КрагујевацЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 16 |
|
| 405 | Н2, ВДУ1, Д2, ССДУ1 |
Драмске игре у наставиБАЗААРТНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 406 | Н2, ВДУ1, ССДУ1 |
ПУТЕВИМА ЗНАЊА ДО ЗВАЊА!Klett друштво за развој образовањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 580 | В1, ССПУ4, ВДУ1, Д1, ССДУ1 |
Подстицање дечјег развоја применом и обликовањем природних материјалаУдружење за уметничку експресију младих КУЛТУРАЛНИ РАЗЛИЧАКНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 727 | Н2, В1, ССПУ1, ВДУ1, ССДУ1 |
Холистички и савремени методички приступ у реализацији ликовних активности и наставе ликовне културе деце прешколског и млађег школског узраста.Центар за стручно усавршавање КикиндаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 728 | Н2, В1, ССПУ4, ВДУ1, ССДУ1 |
"ШКОЛА ГРАФИКЕ""Пријатељи деце општине Нови Београд"Непосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 729 | Н2, В1, ССПУ4, ВДУ1, ССДУ1 |
"ШКОЛА РУЧНОГ ТКАЊА""Пријатељи деце општине Нови Београд"Непосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 735 | Н3, В1, ССПУ4, ВДУ1, Д2, ССДУ1 |
МАЛА ШКОЛА ПОЗОРИШТАБАЗААРТНепосредно |
дана:
2
бодова: 16 |
|
| 758 | Н2, В3, ССПУ5, ВДУ1, Д1, ССДУ1 |
АИ алати за унапређење наставничке праксеРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 32 |
|
| 759 | Н2, В3, ССПУ5, ВДУ1, Д2, ССДУ1 |
Вештачка интелигенција у учионициЦентар за стручно усавршавањеЕлектронски |
недеља:
4
бодова: 32 |
|
| 760 | Н2, В3, ССПУ5, ВДУ1, Д2, ССДУ1 |
Изокренута учионица у хибридној наставиРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуЕлектронски |
недеља:
5
бодова: 40 |
|
| 762 | Н2, ВДУ1, Д3, ССДУ1 |
Дигитални ментор - корак по корак до квалитетније наставеУдружење Креативни учитељиЕлектронски |
недеља:
2
бодова: 16 |
|
| 763 | Н2, ВДУ1, Д4, ССДУ1 |
Креирање интерактивних садржаја за онлајн наставу - инструкциони дизајн наставе на даљинуУдружење Креативни учитељиЕлектронски |
недеља:
3
бодова: 24 |
|
| 772 | Н3, В3, ССПУ5, ВДУ1, Д1, ССДУ1 |
Утицај употребе нових технологија и вештачке интелигенцијеУдружење физичара ОМЕГА, НишНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 773 | Н1, ВДУ1, Д7, ССДУ1 |
Школско законодавство – основа развоја образовања и васпитањаГимназија Свети СаваНепосредно |
дана:
3
бодова: 24 |
|
| 774 | Н2, В3, ССПУ1, ВДУ1, Д3, ССДУ1 |
Лидерство у образовањуРегионални центар за професионални развој запослених у образовањуНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 793 | Н1, В1, ССПУ4, ВДУ1, Д1, ССДУ1 |
Улога наставника физичког васпитања у препознавању даровите деце: обједињавање наставних и ваннаставних активностиФакултет за спорт, Универзитет "Унион- Никола Тесла"Непосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 798 | Н1, В1, ССПУ5, ВДУ1, ССДУ1 |
ИГРАТИ, ПЕВАТИ, СТВАРАТИ ПЛЕСОМ 2Факултет спорта и физичког васпитањаНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 799 | Н1, ВДУ1 |
Како мотивисати ученикe да вежбају на часу ФЗВ и у слободно времеДруштво педагога физичког васпитања ВојводинеНепосредно |
дана:
1
бодова: 8 |
|
| 801 | Н1, ССПУ3, ВДУ1, Д2, ССДУ1 |
СКИЈАЊЕ У ОКВИРУ НАСТАВЕ ФИЗИЧКОГ ВАСПИТАЊАСрпско удружење учитеља и тренера спортови на снегуНепосредно |
дана:
3
бодова: 22 |