Свеобухватни приступ у раду са децом/ученицима са аутизмом

Каталошки број програма: 273  

Не

ОШ Антон Скала, Петра Чајковског 2а, os.antonskala@mts.rs, 0112650589, 0112653670 , 0112650589

Марина Спарић, marinasparic@gmail.com, 0112650589, 0642916130, 0112650589

Марина Спарић, Дипломирани дефектолог, Основна школа Антон Скала; Снежана Бабовић Димитријевић, Спец опште дефектологије, реедук, ОШ"Антон Скала"; Сандра Скенџић, diplomirani defektolog, ОШ ,,Антон Скала,,; Наташа Селић Станковић, Дипломирани дефектолог – олигофренолог, ОШ"Антон Скала"

Марина Спарић, Дипломирани дефектолог, Основна школа Антон Скала; Снежана Бабовић Димитријевић, Спец опште дефектологије, реедук, ОШ"Антон Скала"; Сандра Скенџић, diplomirani defektolog, ОШ ,,Антон Скала,,

деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању

наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за поучавање и учење;
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача у непосредном раду са децом

Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са даровитим ученицима)

Унапређивање знања и јачање компетенција учесника обуке за рад са ученицима са аутизмом , кроз сагледавање целокупне личности детета и свеобухватан приступ у раду.

Стицање знања о начинима процене ученика у свим областима и оспособљавање учесника да на основу процене утврде потребне нивое подршке (у области социјалних , комуникацијских , моторичких, когнитивних и сензорних вештина, бриге о себи и самопомоћи) - Упознавање учесника са стиловима учења код ученика са аутизмом и примена у складу са индивидуалном проценом детета -Едукација учесника о начину прилагођавања простора, времена, наставних материјала и садржаја у раду са ученицима са аутизмом -обучавање учесника за израду и примену прича за учење друштвених вештина и адекватаних наставних материјала у складу са потребама и специфичностима ученика са аутизмом -Упознавање наставника са асистивном технологијом и коришћењем апликација

- Наставници ће бити едуковани о могућим начинима процене ученика у свим областима - Научиће да свој рад планирају и реализују у односу на стилове учења и индивидуалну процену ученика. - Овладаће техникама и вештинама организације и прилагођавања простора, времена и материјала -Упознаће се са значајем прича за учење друштвених вештина, као и начином њихове примене и израде; -Едуковаће се за примену асистивне технологије, нових едукативних апликација на српском језику и других значајних апликација за усвајање и утврђивање знања .

  • 1. дан
    • Процена
    • Пауза
    • Организација времена, простора и материјала
    • Пауза
    • Организација времена, простора и материјала
    • Пауза за ручак
    • Нивои подршке
    • Пауза
    • Нивои подршке
  • 2. дан
    • Материјали за децу са аутизмом
    • Пауза
    • Приче за учење друштвених вештина
    • Пауза
    • Асистивна технологија
    • Пауза за ручак
    • Апликације
    • Дискусија и евалуација

30

дана: 2
бодова: 16

Цена по учеснику је 4500 динара + ПДВ, што укључује хонорар водитељима, ручак и освежење и материјал који ће сваки учесник добити (сва предавањау електронској форми, скале за процену, упитници за родитеље, примере материјала, примере адекватне подршке).

Списак одржаних обука

# Место Реализатори Број учесника Оцена
# Место Реализатори Број учесника Оцена
1 Школа за основно и средње образовање „Видовдан“ Марина Спарић, Снежана Бабовић Димитријевић, Сандра Скенџић 30 3.95
2 ОШ ,,Нови Београд" Марина Спарић, Снежана Бабовић Димитријевић, Сандра Скенџић 22 3.93
3 ОШ ,,Нови Београд" Марина Спарић, Снежана Бабовић Димитријевић, Сандра Скенџић 25 3.99
4 Удружење родитеља ,,Подржи ме" Север Косовска Митровица Марина Спарић, Снежана Бабовић Димитријевић, Сандра Скенџић 22 3.95
5 Основна школа ,,Антон Скала" Марина Спарић, Снежана Бабовић Димитријевић, Сандра Скенџић 19 3.97
6 Основна школа ,,Антон Скала" Марина Спарић, Снежана Бабовић Димитријевић, Сандра Скенџић 19 3.94
7 Школа за оштећене слухом-наглуве ''Стефан Дечански'' Марина Спарић, Снежана Бабовић Димитријевић, Сандра Скенџић 22 3.93
8 Основна школа ,,Драган Ковачевић" Марина Спарић, Снежана Бабовић Димитријевић, Сандра Скенџић 30 4
9 Школа за оштећене слухом-наглуве ''Стефан Дечански'' Марина Спарић, Снежана Бабовић Димитријевић, Сандра Скенџић 22 3.96
10 ОШ ,,Радивој Поповић" Марина Спарић, Снежана Бабовић Димитријевић, Сандра Скенџић 15 3.95
11 ОШ ,,Радивој Поповић" Марина Спарић, Снежана Бабовић Димитријевић, Сандра Скенџић 16 3.98

Укупно учесника: 242 | Просечна оцена: 3.96