Педагошка мрежа подршке за оснаживање детета -педагошко усвајање детета
Каталошки број програма: 225
Не
Центар за стручно усавршавање Кикинда, Немањина 23, Кикинда, csukikinda2@gmail.com, 0230404830
Дејан Карановић, csukikinda@gmail.com, 0230404830, 0648579262
Десанка Ристић, мастер учитељ, ОШ “Вук Караџић”; Гордана Булатовић, мастер учитељ, Центар за стручно усавршавање Кикинда; Сузана Радновић, Мастер , Школа за образовање ученика са сметњама у развоју и инвалидитетом „6. октобар“Кикинда
Бранка Граховац, магистар наука, предшколска установа „Драгољуб Удицки“ Кикинда; Десанка Ристић, мастер учитељ, ОШ “Вук Караџић”; Гордана Булатовић, мастер учитељ, Центар за стручно усавршавање Кикинда; Дејан Карановић, Мастер, ОШ ,, Др Ђорђе Јоановић „ Ново Милошево; Сузана Радновић, Мастер , Школа за образовање ученика са сметњама у развоју и инвалидитетом „6. октобар“Кикинда
деца/ученици којима је потребна додатна подршка у образовању
наставник разредне наставе - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за комуникацију и сарадњу;
васпитач у предшколској установи - компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења ;
медицинска сестра – васпитач - компетенције васпитача за развијање сарадње и заједнице учења ;
стручни сарадник у предшколској установи - компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво;
васпитач у дому ученика - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за комуникацију и сарадњу;
директор/помоћник директора - компетенције директора за развој сарадње са родитељима/старатељима, органом управљања, репрезентативним синдикатом и широм заједницом;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција;
стручни сарадник у дому ученика - нису објављени стандарди компетенција
Примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све (индивидуализација и диференцијација, превенција осипања из образовања, пружање додатне образовне подршке ученицима из осетљивих група укључујући и подршку преласку ученика на следећи ниво образовања и васпитања, рад са даровитим ученицима)
Мотивисање, оснаживање и подизање нивоа компетенција наставника за успешно креирање мреже подршке стручњака за специфичне потребе детета којем је потребна подршка.
Изградња и развијање транзитне мреже подршке у смеру: просветни радник - родитељ, просветни радник - дете, просветни радник – просветни радник, просветни радник - педагошко/психолошка служба, просветни радник - стручњаци локалне средине. Усвајање појма социјална компетенција и интеграција у вршњачку групу, примена инклузивног и демократског приступа у васпитању и образовању у циљу обезбеђивања квалитетног образовања за све.
Просветни радник је у могућности да креира и развија транзитну мрежу подршке, да препозна потребе за подршком детету. Умрежавање просветних радника и изградња мереже прсоветних радника, стручних сарадника и родитеља са специфичним задацима према деци којој је потребна подршка; Транзитна подршка школа, размена добрих примера из праксе - локална и шира средина.
- 1. дан
- Зашто је потребно “Педагошко усвајање детета”
- Социјална компетенција као један од циљева васпитно-образовног рада са децом
- Емпатија у функцији упознавања са проблемом детета и идентификација потребе за подршком детету
- Формирање функционалне мреже подршке детету
30
дана:
1
бодова:
8
45.000,00 РСД + путни трошкови.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | Средња школа и гимназија "Доситеј Обрадовић", Нови Кнежевац | Десанка Ристић, Гордана Булатовић | 30 | 3.73 |
2 | Техничка школа Панчево | Десанка Ристић, Гордана Булатовић | 26 | 3.68 |
3 | Центар за стручно усавршавање Сомбор | Десанка Ристић, Гордана Булатовић, Дејан Карановић | 21 | 3.94 |
4 | Електротехничка и грађевинска школа "Никола Тесла" Зрењанин | Десанка Ристић, Гордана Булатовић | 30 | 3.73 |
5 | Центар за стручно усавршавање Шабац | Гордана Булатовић, Дејан Карановић | 28 | 3.95 |
6 | Краљ Алекдандар први Карађорђевић Пожаревац | Десанка Ристић, Гордана Булатовић, Дејан Карановић | 26 | 3.99 |
7 | ОШ "4. октобар" Војвода Степа | Десанка Ристић, Гордана Булатовић | 12 | 3.98 |
8 | Велико Градиште | Гордана Булатовић, Дејан Карановић | 20 | 4 |
9 | Велико Градиште | Гордана Булатовић, Дејан Карановић | 22 | 4 |
Укупно учесника: 215 | Просечна оцена: 3.89