Како да боље разумемо понашање и емотивне потребе деце и адолесцената
Каталошки број програма: 37
Не
Центар за стручно усавршавање у образовању Лесковац, Лесковачког одреда бр.6, csuleskovac@gmail.com, 016214555 , 016214555
Лидија Крстић Стојичић, lidija@csuleskovac.edu.rs, 016214555, 0668558565, 016214555
                                                                                                                                                                      мастер психолог, мастер педагог  Стеван Станојевић
                                                                                     , Центар "Психонега" Ниш                                                                                      
                                                                                                                                                               
                                                                                                                                                                      мастер психолог, мастер педагог  Стеван Станојевић
                                                                                     , Центар "Психонега" Ниш                                                                                      
                                                                                                                                                                      дипломирани педагог Марија Стаменковић
                                                                                     , Хемијско-технолошка школа „Божидар Ђорђевић Кукар“                                                                                     
                                                                                                                                                              
васпитни рад
                                                                                    наставник разредне наставе
 наставник предметне наставе – основна школа
 наставник предметне наставе – гимназија
 наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
 наставник стручних предмета – средња стручна школа
 наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
 наставник у школи за образовање одраслих
 наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
 наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
 наставник изборних и факултативних програма/предмета
 васпитач у предшколској установи
 медицинска сестра – васпитач
 васпитач у дому ученика
 стручни сарадник у предшколској установи
 стручни сарадник у школи
 сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
 директор/помоћник директора
 стручни сарадник у дому ученика
                                                                                
                                                                                    Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
 В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
 ССПУ5 - компетенције стручних сарадника у ПУ за властито професионално деловање и професионални развој
 ВДУ2 - компетенције васпитача у дому ученика и школи са домом ученика за пружање подршке ученицима
 Д4 - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених
 ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
                                                                                
П4 Унапређивање стручних, предметно-методичких, педагошких и психолошких знања запослених у образовању
Боље разумевање емоција и понашања деце и адолесцената у контексту базичних емотивних и развојних потреба и адекватно реаговање на њих.
Упознавање са концептом базичних емотивних потреба у детињству; Препознавање и разумевање узрока понашања и видљивог емотивног стања код деце; Препознавање целоживотних образаца који су последица незадовољених потреба у детињству; Учење адекватних реакција на специфична и потенцијално проблематична понашања код деце и адолесцената и могућност корекције понашања деце и младих од стране полазника који су завршили обуку; Учење специфичних техника и принципа Бихејвиоралне и Шема терапије за помоћ деци, другима и себи.
Учесници су упознати са концептом базичних емотивних потреба код деце и понашања као резултата потребе у неком моменту; Знају да препознају узрок посматраног понашања код ученика; Знају више о „Шемама“ као целоживотним психолошким обрасцима функционисања и разумеју како ови обрасци настају и како се манифестују; Учесници имају више знања и вештина о томе како реаговати на нека специфична и потенцијално проблематична понашања код деце и адолесцената; Знају више о могућностима корекције и обликовања понашања деце и младих; Савладали су специфичне технике Шема и Бихејвиоралне терапије и мотивисани су да их примењују у решавању психолошких проблема.
30
  дана: 
                                                                            1
                                                                           
                                                                           бодова:
                                                                           8                                                                              
2.300,00 динара. У цену су урачунати: хонорари реализатора програма, порези и доприноси на ауторски хонорар, радни материјал.
