Републички семинар о настави физике

Каталошки број програма: 666  

Не

Друштво физичара Србије, Цара Душана 13, Београд, dfs@dfs.rs, 0117158191, 0606755544 , 0113282619

Саша Ивковић, isale@ff.bg.ac.rs, 0117158191, 0606755544

Доктор физичких наука Братислав Обрадовић , Универзитет у Београду, Физички факултет
Доктор физичких наука Саша Ивковић , Универзитет у Београду, Физички факултет
Доктор физичких наука Маја Стојановић , Природно-математички факултет УНС
Доктор физичких наука Андријана Жекић , Универзитет у Београду, Физички факултет

Доктор физичких наука Братислав Обрадовић , Универзитет у Београду, Физички факултет
Доктор физичких наука Саша Ивковић , Универзитет у Београду, Физички факултет
Доктор физичких наука Маја Стојановић , Природно-математички факултет УНС
Доктор физичких наука Андријана Жекић , Универзитет у Београду, Физички факултет
Доктор физичких наука Имре Гут , Природно-математички факултет УНС
Доктор наука Методике наставе Бранка Радуловић , Природно-математички факултет УНС
Доктор физичких наука Владимир Марковић , Природно-математички факултет у Крагујевцу
Доктор физичких наука Бранислава Вучетић , Универзитет у Београду, Физички факултет
Дoктор физичких наука Стеван Јокић , Институт ВИНЧА
Јовица Милисављевић , Математичка гимназија, Београд
Слађана Николић , ШУ Београд
Славољуб Митић , Гимназија "Светозар Марковић", Ниш
Дoктор физичких наука Милан Ковачевић , Природно-математички факултет у Крагујевцу

природне науке

наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа
наставник у школи за образовање ученика са сметњама у развоју
наставник у школи за образовање одраслих
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета

Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење

П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)

Развијање професионалних компетенција наставника физике кроз примену иновативних наставних стратегија, ресурса и могућности за сарадњу како би се побољшало ангажовање ученика и разумевање предмета.

Професионално усавршавање наставника физике усмерено је на методичка знања која ће бити презентована кроз примере добре праксе, а укључиваће примену иновативних наставних стратегија, ресурса и могућности за сарадњу са циљем подизања ученичких перформанси у погледу когнитивног, афективног и психо-моторног домена. Посебан сегмент ће бити фокусиран на индивидуализован приступ настави како би се наставници оснажили да пруже подршку ученицима у остваривању њихових максимума који су у складу са њиховим карактеристикама.

Очекује се повишен ниво стручних компетенција наставника у области методике наставе физике које ће омогућити наставницима да ангажују ученике кроз активне стратегије учења и практичне експерименте. Такође, очекује се повишен ниво компетенција за интеграцију технологија у учионицу и примену дигиталних алата за наставу и оцењивање.

30

дана: 3
бодова: 24

Цена по учеснику за 3 дана (24 сата) износи 9.500 дин., а за групу од 30 учесника износи 285.000 дин. У цену је укључено: накнада за Зборник радова са Републичког семинара из физике, упутства за реализацију експерименталних вежби и демонстрационих огледа, фасцикле, бележнице, оловке, материјал за експерименте, освежавајући напици. Реализаторима семинара је предвиђена надокнада и покривање путних трошкова.