Добар задатак- пут до постигнућа кратак
Каталошки број програма: 352
Не
Друштво учитеља Београда, Дечанска 6/III, 11103 Београд 4, drustvouciteljabg@gmail.com, 0113245385, 0113239697 , 0113239697
Милена Жерјал, milena.zerjal@drustvoucitelja-bg.edu.rs, 0113245385, 0648605479, 0113239697
професор разредне наставе Зорица Вукајловић
, ОШ „Вељко Дугошевић”, Београд
Професор разредне наставе Катарина Радосављевић
, ОШ „Вељко Дугошевић“, Београд
Дипломирани инжењер електротехнике Златко Радосављевић
, Железничка техничка школа, Београд
професор разредне наставе Зорица Вукајловић
, ОШ „Вељко Дугошевић”, Београд
Професор разредне наставе Катарина Радосављевић
, ОШ „Вељко Дугошевић“, Београд
Дипломирани инжењер електротехнике Златко Радосављевић
, Железничка техничка школа, Београд
општа питања наставе
наставник разредне наставе
наставник у школи за образовање одраслих
Н2 - компетенције наставника за поучавање и учење
П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)
Јачање професионалних компетенција наставника за конструисање различитих типова задатака како би постигли већу функционалну писменост код ученика.
Пружање подршке наставницима да кроз конструкцију различитих типова задатака ученицима омогуће да лакше и интересантније усвоје садржаје наставних предмета, са циљем да се побољшају образовна постигнућа, обезбеди трајност, трансфер знања и функционална писменост. Подстицање наставника да код ученика развијају различите стратегије решавања задатака и типове задатака помоћу којих ће стицати трајнија знања и подстицати функционалну писменост.
По завршеној обуци, наставници ће бити у стању да: • конструишу задатке којима ће проверити степен достигнутих исхода; • задатке затвореног типа претворе у задатке отвореног типа; • формулишу задатке којима се проверава функционална писменост ученика; • подстичу ученике да решавају задатке на различите начине и различитих нивоа сложености; • конструишу тестове и бодовне скале које мере степен савладаности градива и проверавају функционалну писменост ученика.
30
дана:
1
бодова:
8
3200 динара по учеснику за групу од 30. Спецификација цене: надокнада реализаторима, трошкови организатора програма, радно–потрошни материјал; Путни трошкови и смештај се додатно наплаћују.