Међупредметним компетенцијама до функционалног знања
Каталошки број програма: 596
Не
Удружење грађана Образовни импулс, Насеље 7 секретара СКОЈ-а С3, 21220 Бечеј, obrazovniimpuls@gmail.com, 0641922024
Александра Бакрач, obrazovniimpuls@gmail.com, 0216916796, 0641922024
Бранислава Ивковић, Дипломирани економиста, Економско-трговинска школа Бечеј; Марјана Влајнић, Дипломирани педагог, Основна школа "Коста Стаменковић" Српски Милетић; Александра Бакрач, Дипломирани економиста, Економско трговинска школа Бечеј; Стеван Спајић, , Економско – трговинска школа Бечеј; Андреа Галго Ференци, мастер, Економско трговинска школа
Бранислава Ивковић, Дипломирани економиста, Економско-трговинска школа Бечеј; Марјана Влајнић, Дипломирани педагог, Основна школа "Коста Стаменковић" Српски Милетић; Александра Бакрач, Дипломирани економиста, Економско трговинска школа Бечеј; Стеван Спајић, , Економско – трговинска школа Бечеј; Андреа Галго Ференци, мастер, Економско трговинска школа
општа питања наставе
наставник разредне наставе - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – основна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник предметне наставе – гимназија - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручних предмета – средња стручна школа - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник у школи за образовање одраслих - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник општеобразовних предмета – у средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне) - компетенције наставника за поучавање и учење;
наставник изборних и факултативних програма/предмета - компетенције наставника за поучавање и учење;
директор/помоћник директора - компетенције директора за праћење и унапређивање рада запослених;
стручни сарадник у школи - нису објављени стандарди компетенција;
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник) - нису објављени стандарди компетенција
Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектно учење)
Оспособљавање и оснаживање учесника обуке за развијање међупредметних компетенција и примену међупредметног приступа настави и учењу ради развоја функционалног знања ученика
Оспособљавање и оснаживање наставника за примену различитих наставних метода,техника и веб алата као инструмената за развој међупредметних компетенција код ученика. Унапређење ефикасности класичне,комбиноване и онлајн наставе. Упознавање учеснике са предностима пројектне наставе,интерактивних игара, студија случаја и употребе веб алата у циљу развоја међупредметног приступа настави. Оснаживање наставника за употребу веб алата као инструмента за подизање квалитета интегрисане наставе, мотивације ученика и развоја функционалног знања. Оспособљавање наставника за планирање и реализацију наставе и учења усмерену на равијање међупредметних компетенција ученика. Оспособљавање учесника за израду упитника-процена заступљености компетенција.
Владају терминологијом и законском регулативом у домену развоја међупредметних компетенција. Користе савремене наставне методе, пројекат, интерактивне игре и веб алате у циљу развоја међупредметних компетенција ученика. Саставе чек листу за процену заступљености међупредметних компетенција у наставном процесу. Изврше евалуацију и самоевалуацију часова на основу састављене чек листе Планирају и организују наставу и учење усмерену на развој међупредметних компетенција ученика. Функционално повезују циљеве, исходе, компетенције и стандарде
- 1. дан
- Уводна радионица –Шта знамо о међупредметним компетенцијама
- пауза
- Појмови и законска регулатива
- пауза
- Примери добре праксе-методе које подстичу развој међупредметних компетенција
- пауза
- Примери добре праксе-технике и веб алати који помажу у развоју међупредметних компетенција
- 2. дан
- Упитник за процену заступљености међупредметног приступа настави
- пауза
- Међупредметне компетенције-идеје и концепт
- пауза
- „Ми ћемо то овако“
- пауза
- Вредновање програма
30
дана:
2
бодова:
16
2700 динара по ученику. У цену нису урачунати трошкови смештаја, превоза реализатора семинара и трошкови умножавања штампаног материјала за учеснике.
Списак одржаних обука
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
---|---|---|---|---|
# | Место | Реализатори | Број учесника | Оцена |
1 | ОШ "Север Ђуркић" Бечеј | Бранислава Ивковић, Александра Бакрач | 17 | 3.97 |
2 | ОШ "Вељко Влаховић" Крушчић | Бранислава Ивковић, Александра Бакрач | 15 | 3.99 |
3 | ОШ "Милош Црњански"СРПСКИ ИТЕБЕЈ | Александра Бакрач, Стеван Спајић | 30 | 3.95 |
4 | Медицинска школа "Сестре Нинковић", Крагујевац | Бранислава Ивковић, Александра Бакрач | 18 | 3.96 |
5 | Гимназија и економска школа "Светозар Милетић" Србобран | Бранислава Ивковић, Андреа Галго Ференци | 22 | 3.91 |
6 | Суботица | Бранислава Ивковић, Александра Бакрач | 30 | 3.93 |
7 | Надаљ | Бранислава Ивковић, Александра Бакрач | 19 | 3.98 |
8 | Вршац | Александра Бакрач, Андреа Галго Ференци | 14 | 3.96 |
9 | Гајдобра | Бранислава Ивковић, Александра Бакрач | 26 | 3.95 |
10 | Српска Црња | Бранислава Ивковић, Александра Бакрач | 29 | 3.97 |
Укупно учесника: 220 | Просечна оцена: 3.96