Музички кабинет оријентисан на исходе учења применом Ел система методологије 2
Каталошки број програма: 734
Не
Udruženje muzičke umetnosti Music Art Project, Kumanovska 13, office@musicartpro.rs, 0652051817, 0642853755
Đurđa Papazoglu, office@musicartpro.rs, 0652051817, 0652051817
мастер Биљана Стојановић
Музички педагог Францис Гаљарди
, Педагошки универзитет Либертад, Каракас
Мастер музички уметник - перкусиониста Мануел Перез Делгадо
, Краљевски музички конзерваториум Мадрид
Магистар професор виолине Дијана Опачић-Николић
, Музичка академија, Универзитет у Љубљани
Мастер музички уметник - пијаниста Ђурђа Папазоглу
, Факултет музичке уметности у Београду
Мастер психологије Данијела Опачић
, Филозофски факултет у Београду
дипломирани музички педагог Мирјана Недељковић
, Факултет музичке уметности у Београду
Музички педагог Францис Гаљарди
, Педагошки универзитет Либертад, Каракас
Мастер теоретичар уметности Ана Сташић
, Факултет музичке уметности у Београду
Мастер музички уметник - перкусиониста Мануел Перез Делгадо
, Краљевски музички конзерваториум Мадрид
Дипломирани композитор Биљана Сименовић
, Краљевски музички конзерваториум Мадрид
Дипломирани виолончелиста Радмила Кнежевић
, Факултет музичке уметности
Магистар професор виолине Дијана Опачић-Николић
, Музичка академија, Универзитет у Љубљани
Мастер музички уметник - пијаниста Ђурђа Папазоглу
, Факултет музичке уметности у Београду
Мастер психологије Данијела Опачић
, Филозофски факултет у Београду
уметности
наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)
Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ2 - компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција
П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)
Оснаживање наставника да путем примене Ел система методологије реализују наставу оријентисану на исходе учења а ради развијања функционалних музичких знања, вештина и ставова, посебно у музичком извођаштву кроз формирање ансамбала базичног нивоа.
Оспособљавање учесника за примену Ел Система методологије кроз формирање вокалних и инструменталних ансамбала основног и средњег нивоа усмерене на исходе учења; Оснаживање учесника за: - планирање активности које доприносе остваривању исхода и развоју компетенција ученика, - планирање активности које доприносе остваривању исхода и развоју компетенција ученика, - планирање метода и техника које доприносе успешној реализацији активности и које мотивишу ученике за рад (телесне перкусије, Вирт метода (Хор Бечких дечака) и др.), - примену социјално - емоционалног курикулума у циљу достизања функционалних знања, вештина и ставова ученика;
Учесници: • идентификују предности и могућности примене Ел система методологије у реализацији програма музичке културе; • формирају ансамбле основног и средњег нивоа у циљу музичког описмењавања и развијања функционалних знања, вештина и ставова ученика; • креирају, одабирају и прилагођавају нотне материјале и друге музичке садржаје ансамблу којим руководе; • планирају активности ученика у односу на исходе и компетенције; • планирају методе и технике у односу на активности, исходе и компетенције; • примењују различите приступе, методе и технике у процесу базичног музичког описмењавања ученика; • креирају сигурно окружење у својој учиоици; • планирају и усмеравају свој лични развоји пут;
30
дана:
1
бодова:
8
1 дан (укупно време рада: 8 c. )