Музички кабинет оријентисан на исходе учења применом Ел система методологије 2

Каталошки број програма: 734  

Не

Udruženje muzičke umetnosti Music Art Project, Kumanovska 13, office@musicartpro.rs, 0652051817, 0642853755

Đurđa Papazoglu, office@musicartpro.rs, 0652051817, 0652051817

мастер Биљана Стојановић
Музички педагог Францис Гаљарди , Педагошки универзитет Либертад, Каракас
Мастер музички уметник - перкусиониста Мануел Перез Делгадо , Краљевски музички конзерваториум Мадрид
Магистар професор виолине Дијана Опачић-Николић , Музичка академија, Универзитет у Љубљани
Мастер музички уметник - пијаниста Ђурђа Папазоглу , Факултет музичке уметности у Београду
Мастер психологије Данијела Опачић , Филозофски факултет у Београду

дипломирани музички педагог Мирјана Недељковић , Факултет музичке уметности у Београду
Музички педагог Францис Гаљарди , Педагошки универзитет Либертад, Каракас
Мастер теоретичар уметности Ана Сташић , Факултет музичке уметности у Београду
Мастер музички уметник - перкусиониста Мануел Перез Делгадо , Краљевски музички конзерваториум Мадрид
Дипломирани композитор Биљана Сименовић , Краљевски музички конзерваториум Мадрид
Дипломирани виолончелиста Радмила Кнежевић , Факултет музичке уметности
Магистар професор виолине Дијана Опачић-Николић , Музичка академија, Универзитет у Љубљани
Мастер музички уметник - пијаниста Ђурђа Папазоглу , Факултет музичке уметности у Београду
Мастер психологије Данијела Опачић , Филозофски факултет у Београду

уметности

наставник разредне наставе
наставник предметне наставе – основна школа
наставник предметне наставе – гимназија
наставник стручних предмета – средња стручна школа
наставник стручног предмета у основној/средњој уметничкој школи (музичке, балетске, ликовне)
наставник изборних и факултативних програма/предмета
васпитач у предшколској установи
стручни сарадник у предшколској установи
стручни сарадник у школи
сарадник (педагошки, андрагошки асистент и помоћни наставник)

Н3 - компетенције наставника за подршку развоју личности детета и ученика
В1 - компетенције васпитача у непосредном раду са децом
ССПУ2 - компетенције стручних сарадника у ПУ за сарадњу и заједништво
ССДУ1 - нису објављени стандарди компетенција

П3 Методика рада са ученицима којом се подстиче развој функционалних знања, вештина и ставова (учење и настава оријентисани на компетенције и исходе, активно учење, истраживачке методе, тематска настава, пројектна настава)

Оснаживање наставника да путем примене Ел система методологије реализују наставу оријентисану на исходе учења а ради развијања функционалних музичких знања, вештина и ставова, посебно у музичком извођаштву кроз формирање ансамбала базичног нивоа.

Оспособљавање учесника за примену Ел Система методологије кроз формирање вокалних и инструменталних ансамбала основног и средњег нивоа усмерене на исходе учења; Оснаживање учесника за: - планирање активности које доприносе остваривању исхода и развоју компетенција ученика, - планирање активности које доприносе остваривању исхода и развоју компетенција ученика, - планирање метода и техника које доприносе успешној реализацији активности и које мотивишу ученике за рад (телесне перкусије, Вирт метода (Хор Бечких дечака) и др.), - примену социјално - емоционалног курикулума у циљу достизања функционалних знања, вештина и ставова ученика;

Учесници: • идентификују предности и могућности примене Ел система методологије у реализацији програма музичке културе; • формирају ансамбле основног и средњег нивоа у циљу музичког описмењавања и развијања функционалних знања, вештина и ставова ученика; • креирају, одабирају и прилагођавају нотне материјале и друге музичке садржаје ансамблу којим руководе; • планирају активности ученика у односу на исходе и компетенције; • планирају методе и технике у односу на активности, исходе и компетенције; • примењују различите приступе, методе и технике у процесу базичног музичког описмењавања ученика; • креирају сигурно окружење у својој учиоици; • планирају и усмеравају свој лични развоји пут;

30

дана: 1
бодова: 8

1 дан (укупно време рада: 8 c. )